لزوم جلوه گری پویایی انقلاب اسلامی در فضاسازی ایام‌الله دهه فجر
کد خبر: 4028717
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴

لزوم جلوه گری پویایی انقلاب اسلامی در فضاسازی ایام‌الله دهه فجر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، با بیان اینکه در فضاسازی و تبلیغات شهری ایام‌الله دهه فجر، پویایی انقلاب اسلامی جلوه‌گر باشد، گفت: اماکن تاریخی مربوط به انقلاب اسلامی در فضای تبلیغات شهری و همچنین در رسانه‌ها و فضای مجازی به شهروندان معرفی شوند.

حجت الاسلام مجتبی اشجری قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان امروز، 25 دی در نشست کمیته فضاسازی و تبلیغات شهری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان که با حضور جمعی از شهرداران برگزار شد، گفت: 22 کمیته در ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تشکیل شده است که مسئولیت برنامه‌ریزی به منظور بزرگداشت باشکوه ایام‌الله دهه فجر چهل وسومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را برعهده دارند.

وی با اشاره به تشکیل کمیته فضاسازی و تبلیغات شهری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با مسئولیت اداره‌کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان، اظهار کرد: جامعه امروز به ایده‌های نو، خلاقانه و هنرمندانه و بهره‌گیری از ابزارهای نوین تبلیغاتی به منظور تبیین آرمان والای انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین ایجاد شور و نشاط نیازمند است.

حجت‌الاسلام اشجری، ساخت و نصب یادمان‌ها و یادبودهای متناسب با پیروزی انقلاب اسلامی را در میادین بزرگ و پرتردد شهرها ضروری دانست و تصریح کرد: اماکن تاریخی مربوط به انقلاب اسلامی در فضای تبلیغات شهری و همچنین در رسانه‌ها و فضای مجازی به شهروندان معرفی شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان بر اهمیت فضاسازی و ایجاد جلوه‌های بصری شهری همچون نصب پرچم‌ جمهوری اسلامی، پرچم‌های الوان، چراغانی و آذیین‌بندی در میادین، بلوارها، خیابان‌ها، اماکن و محلات تاکید کرد و گفت: با انجام خدمات شهری رایگان و یا با تخفیف ویژه در ایام‌الله دهه فجر کام ‌شهروندان شیرین‌تر خواهد شد.

وی با اشاره به ظرفیت سازمان‌های فرهنگی و ورزشی زیرمجموعه شهرداری‌ها، اظهار کرد: زمینه‌های فعالیت‌های فوق‌برنامه و پررنگ‌تر تشکل‌های مردمی، سازمان‌های مردم‌نهاد و هیئت های مذهبی در ایام‌الله دهه فجر فراهم گردد.

حجت‌الاسلام اشجری، ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی در حومه ‌شهرها و مناطق کمتر برخوردار را بسیار مهم خواند و تصریح کرد: انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی متعلق به همه مردم ایران است و باید زمینه مشارکت و حضور همه اقشار جامعه در جشن بزرگ ایام‌الله دهه فجر فراهم گردد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه استقرار میز خدمت با حضور شهرداران در میعادگاه‌های نماز جمعه به منظور پیگیری و رفع مشکلات شهروندان از اقدامات خوب کمیته فضاسازی و تبلیغات شهری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان است، بیان کرد: نباید از ظرفیت فضای تبلیغی بيلبوردها، استندها، واتربندها و تلويزيون‌های شهری به منظور انعکاس دستاوردهای 43 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی غفلت کرد.

وی در پایان با بیان اینکه در فضاسازی و تبلیغات شهری ایام‌الله دهه فجر، پویایی انقلاب اسلامی جلوه‌گر باشد، گفت: در برنامه‌ریزی‌های کمیته فضاسازی و تبلیغات شهری به همزمانی پنجمین روز دهه فجر با سالروز شهادت امام هادی(ع) و ضرورت حفظ شان این روز توجه ویژه گردد.

انتهای پیام
captcha